sâmbătă, 1 decembrie 2012

Hello December

URAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Iată ca venit si mult asteptata Iarna. Deşi sunt nascută în acest anotimp frumos, nu as zice ca îmi place iarna atît de mult, îmi plac sărbătorile, îmi place cînd ninge ca în poveste, cînd fac baba de zăpadă, cînd mă dau cu sania si nu atunci cînd e ger si tremuri de frig. Fiindcă nu am destul timp si postez rar, astăzi m-am hotărît sa fac si eu cîteva poze cu ţinuta mea si sa vi le arat voua, va rămîne sa decideţi dacă va place sau nu.












O seara frumoasă sa aveţi.
P.S( Corina, din partea mea un mare mare MULTUMESC)

Jeans( Zara)
Pulover (second hand, 10lei)
Geanta(second hand,10lei)
Colier(second hand, 30lei)
Palarie(Bershka)

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. AAA stii am sters comentariu, de fapt...iti raspund))))nu m-am ingrasat delok))))))e normal iarna cu 2perechi de strampi grosi si pulover supradimensionat))Asa ca anonim nu iti fa griji de silueta mea,si ku 100kg voi arata minunat)

    RăspundețiȘtergere
  3. de la care second hand iti cumperi hainele ?ce oras mai exact

    RăspundețiȘtergere
  4. Arati minunat! Imi plac foarte mult tinutele tale. Te rog sa continui sa postezi. Toti avem nevoie de inspiratie, de la tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. AAA mersi mult, ma voi stradui cit de des voi avea posibilitatea

    RăspundețiȘtergere
  6. wow imi place foarte foarte foarte muult, bravo anisoara!!

    RăspundețiȘtergere