duminică, 23 decembrie 2012

Happy 20


Deşi am făcut 20, cred ca în suflet mereu voi fi copil. Nu m-am aşteptat de ziua mea la atîtea surprize plăcute, la atîtea felicitări frumoase, la atîtea cuvinte dulci. De fiecare data cînd citeam un mesaj, îmi dădeau lacrimi în ochi. Atîtea urări frumoase, complimente. Cred fiecare de ziua el se simte atît de special, iubit, stimat, dorit, apreciat. Vreau sa multumesc părinţilor mei, în special mămicăi, care nu a dormit o noapte ca sa  pregateasca o masa minunată, prietenilor, care mi-au făcut o surpriza foarte plăcută la 12 de noapte, celor care au fost prezenti la masa mea de sarbatoare, care au venit sa petreaca timpul  impreuna cu mine, care mi-au dăruit cele mai drăguţe lucruri, care au pus în mişcare toata ingeniozitatea lor ca sa mă surprindă, si va zic ca chiar am rămas socata. Vreau sa multumesc tuturor pentru ca au găsit  un minut sa mă sune si sa mă bucure, tuturor care nu au uitat de mine, celor care mă iubesc, mă stimează, mă apreciaza si mă rabda.)
Am făcut poze atît de hazlii, dar am sa pun doar cîteva. Nu am făcut poze cu un aparat profesional, sau pentru laudă. În aceste poze, sunt  o particica din sărbătoarea mea, o particica din oamenii pe care îi iubesc, este o amintire pe viaţa!
Si va doresc si vouă tot ce mi-ati dorit mie.

















 Încă odată MULTUMESC!
Mai tirziu, voi posta si poze cu mincarea delicioasa si cadourile primite!

2 comentarii:

  1. WOW! ce petrecere frumoasa , I'm speechless :))) 10 + si pentru prietenii adevarati care tiau surprins cu asa surprize placute !!
    Love you ,miss you <3

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi zayyy,,si eu miss youuu si te iubesccccc

    RăspundețiȘtergere