miercuri, 14 martie 2012

Briza de Primavara!








Timpul de afara e urit, insa conteaza anotimpul si starea pe care o avem in suflet. Astazi m-am simtit asa colorat, de aceea am decis sa imbrac o fustita roz cu inimioare (este atit de fina, incit imi creaza  buna dispozitie), de altfel, am purtat si un pulover alb, pe care l-am procurat simbata de la second hand doar la 10lei. Am mai optat pentru ciorapi fini albi si o poșeta si fular galben, care  si ele, la rindul lor, sunt de la second hand. Din bijuterii, mi-am luat un inel roz pe care mi l-a adus verisoara din Franta si o bratara Guess, tot un cadou de la un prieten. Chiar daca timpul nu ne bucura, nu trebuie sa ne intristam. Haideti sa creem voie buna si sa ne facem viata mai colorata, este atit de frumoasa!



                                            Fusta(Zara)
                                            Bratara(Guess)
                                            Geanta,esarfa,puloverul(second hand)

2 comentarii: