miercuri, 21 martie 2012

Colier multicolor

De cite ori plec acasa, nu pot sa nu trec pe la iubitul meu Second Hand. Foarte mult imi plac bijutariile de acolo, de unde am si gasit acest colier minunat, care intr-un fel imi aduce aminte de cultura noastra, de plaiul natal si de mîinutele talentate ale oamenilor care l-au facut, fiindca e handmade. Este multicolor, poate fi purtat absolut la orice,si la bluzita, si un pulover, doar imaginatie sa ai. La fel am imbracat o fusta albastra, o kamasa neagra, un sacou, si o posheta maro, care la fel sunt de la piata de mina a doua. Posheta m-a costat 10 lei si imi place la nebunie. Nu e rusine sa te imbraci de la second hand, mai ales cu salariile  parintilor nostri,eee, nu mai zic de cei care fac milioane. Asa ca nu va fie rusine, fiti mai indrazneti si mai Indiferenti de parerea cuiva.V-am pupat!






                                                   

                                                                          Fusta(Orsay)

3 comentarii: