marți, 20 martie 2012

Timp pentru Parka!

Astazi a fost o zi perfecta pentru a-mi scoate Parka la plimbare, pe care am cumparat-o inca din iarna. Nu stiu cum voi, dar eu as sta toata ziua la soare, as merge la plimbare si as savura din caldura de afara.  Astazi  am hotarit sa ma imbrac simplu de tot, fiindca pentru universitate conteaza mult comoditatea imbracamintei, si , cred eu cu cit mai putine detalii cu atit mai bine, doar nu mergem la discoteca. Am imbracat un pulover de o culoare vie, pe care l-am achizitionat recent de la second hand, o pereche de incaltamine,la fel de acolo, care e si comoda, si imi place la nebunie. Parka am procurat-o de la o fabrica de tricotate, pe care am platit doar 80 lei, de asemeni posheta cafenie de piele, de la second hand, perfecta pentru universitate, unde incap caietele mari si cartile pline de cunostine. In final, as dori sa adaug ,sa nu uitati, sa ramineti increzuti in sine, cit mai simpli si cit mai originali, nu uitati sa iesiti seara la plimbare, ca deja e si timpul. O seara cit mai reusita dragii mei!












P.S.   AAA...la fel as dori sa postez o poza cu prietena mea, mai corect cu cerceii ei handmade frumosi si colorati, care asa si te indeamna sa-i porti, pentru ca e primavara, pentru ca e cald si pentru ca ridica dispozitia.

2 comentarii: