marți, 8 aprilie 2014

Ușor să fii fericit!

Mă bucur să văd oameni fericiți pe stradă, și mă bucur că fac parte din categoria oamenilor fericiți. Mă bucur de timpul de afară și de soarele ce mă trezește dimineața. Mă bucur de viață. Totuși cît este de ușor să fii fericit. Cît despre ținuta mea, este una din preferatele mele. Cămășile sunt o slăbiciune pentru mine. Aceasta mi-a placut pentru desenul interesant și pentru că are așa o formă specifică, parcă ai zbura în ea. Ținutele de gen: blugi, maiou și cămașa sunt mereu pe lista mea. Comode, minimaliste și simple. Imi plac cămășile fiindcă poți crea diferite ținute cu ele. Le poți combina cu rochii, fuste, pantaloni scurți, cu ce vrei și cu cîtă imaginație ai.
Vă doresc multă fericire oameni dragi. Să vă bucurați de lucrurile mărunte.
                                                                  O seară bună!
















Blugi (ZARA)
Cămașa ( second hand)
Încălțăminte ( second hand)
Geantă ( second hand)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu