luni, 22 octombrie 2012

De la o Luni !

Ce mai iubim noi ziua de luni. Zi grea după weekend, de trezit la munca și  universitate. Și totuşi, ziua de Luni, pentru mine este un început, o nouă filă în cartea vieţii mele.Toate încep de luni. De la o Luni te pui pe invățat, de la o Luni îţi pui scopuri noi, și ce-i principal pentru mine, de la o luni încep o dieta, ceea ce e irațional, fiindcă vii de acasă cu sacoşe pline de bunuri, plăcinte, și tot ce-ți gătește mămica. Uite ca și de aceasta data ziua de Luni, este o zi plină de scopuri pe care îmi doresc din tot sufletul sa le realizez. Dacă ai sta sa te gândești bine, de ce anume Luni? Sunt 7 zile în săptămâna cînd poţi face aceleaşi lucruri, însă ne place nouă sa credem ca este ceva special în acest Luni, ceva magic. Ne permitem sa pierdem atîta timp,în aşteptarea unei singure zile, în care sperăm sa o luăm de la început. Ce zice mama ...Nu dau bani de luni, ca o sa dau toată săptămâna. De aici și ideea ca dacă începi ceva de luni, va dura o săptămâna. Cum mai zicem noi.. We da am inseput a be de luni,bun inseput))))) Țin ura pe mine, ca pierd de fiecare data atâtea şanse, doar ca sa vina ziua de luni, și sa dau un start nou. Luni, zi neagră. În urma unor circumstanțe dure care sau întâmplat în viaţa mea, as dori ca de azi, de Luni, sa-mi schimb atitudinea fata de unele lucruri, sa  zîmbesc mai mult și sa plâng mai puţin, sa nu fiu atît de naivă și sa nu calc de 100 de ori pe aceeaşi grebla, sa găsesc o ocupaţie care sa mă salveze de amintiri grele si de rutina zilnică. Ca sfat, nu aşteptaţi sa fie Luni, acționați atunci,cînd viaţa va oferă aceasta şansa, si nu pierdeţi timpul pe prostii, principii și capricii, viaţa e scurta, și nu avem mult timp în buzunar ca sa-l irosim fără sens.
O zi buna și un început frumos!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu