marți, 9 octombrie 2012

Autumn Colors








Cum se raceste timpul afara, bate vîntul şi ploua, oamenii arunca pe ei haine gri, îşi strica dispoziţia, şi arată din ce în ce mai trişti. Eram şi eu aşa gen de om, însă acum iubesc sa port haine cît mai colorate, vesele, care sa îmi creeze o  atmosfera plăcută pe timpul urît de afara. Toamna este un anotimp atît de bogat în culori, e  frumos cînd cad frunzele, e frumoasă gama colorata a copacilor, de aceea, mi-aş dori sa nu dispară dorinţa de a îmbrăca ceva mai divers, culori aprinse, vesele, şi de a invada străzile oraşelor cu zîmbete şi voie buna!

Pulover ( second hand)
Eşarfa (second hand)

11 comentarii:

  1. super)) sorry dar am o intrebare, ce marime la incaltaminte porti?

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt nu chiar))super ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. ft tare imi place,mai ales pantofii♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. ce camera foto folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) e foarte pitoreasca casuta de comentarii ::)))

    Ana e frumos ce faci aici, imi place pasiunea ta pentru rosu.

    Esti o lady in red la superlative

    Pupicuri,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  6. aparat de fotografiat obisnuit
    nu ca e pasiune, e ceva legat de moment!!!
    ms mult Nocoleta:*

    RăspundețiȘtergere
  7. absolut adorabila <3 de acum te urmaresc prin gfc dear! te astept pe blogul meu :*
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere