joi, 19 aprilie 2012

Denim & Rock





Niciodata sa nu zici niciodata. Cu siguranta am invatat aceasta, fiindca spuneam ca nu voi purta anumite lucruri si, iata, am ajuns sa le port si nu ca sunt in moda, dar ca imi plac. Pentru ziua de azi am ales o tinuta de jeans si incaltaminte rock. La fel , am pus accent pe bijuterii colorate, care imi plac la nebunie. Este soare, e caldura, nu stati in casa, expirementati si nu va fie frica de nimic. Sa aveti o zi buna!
                                                      Jeans(pimkie)
                                                       Colier(second hand) 
                                                      Camasa(second hand)

2 comentarii:

  1. Vai ce culier superb!!! Imi place la nebunie!!!
    Follow my dear :)

    You are most welcome on my blog too :)

    Nicole,
    http://reinvent1yourself.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult,eu de ceva timp te urmarescccc
    ms :*

    RăspundețiȘtergere