miercuri, 4 aprilie 2012

Amintiri de Toamnă

Astăzi, în mine s-a trezit o poftă de trecut, și mi-am adus aminte de o zi de toamnă. O zi în care m-am scăldat în dispoziţie bună, zîmbete, emoţii. Amintiri... sigur ca uneori sunt dureroase, însă ele fac parte din noi, din viaţa noastră, atît din trecut, prezent, și viitor. Eu aș dori sa nu uităm de acele momente în care am fost fericiţi și de persoanele care au contribuit la aceasta.






 Vă doresc o zi cît mai reuşită și vizionare plăcută!
                     Palton(Yves Saint Laurent ,second hand la 5 lei)
                      Fusta(Zara)

5 comentarii:

  1. paltonu sigur e de la second hand la 5 lei ..park e nou nout: PS it's really cool:)

    RăspundețiȘtergere
  2. as dori sa intreb de unde tiai luat papucii?sunt minunati..

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos outfit, as vrea sa scrii mai des pe blog, imi place sa te citesc si privesc!

    RăspundețiȘtergere