joi, 15 august 2013

Follow me down to Venice !


Ar fi trebuit sa scriu aceasta în primele zile, dar tot amînam. M-am îndrăgostit, cred ca Veneţia este dragoste la prima vedere. M-as fi plimbat pe aceste străzi zile întregi. Este un oraş cu o frumuseţe rară. Sunt turişti din orice colt al lumii , ceea ce te face sa te simţi comod, poţi vorbi atît rusă  cît si româna( fiindcă sunt foarte multi moldoveni), respectiv engleza. De o plăcere sa pleci acolo. Case  frumoase în stil antic, peste tot gondole,  magazine, cafenele, mîncare multă. Deşi toţi spun  ca miroase urît, nu sunt de acord. Sunt locuri unde intr-adevar poţi da de miros neplăcut, în rest, te simţi extraordinar. Piata San Marco este o adevărată istorie. Asa sculpturi, asa frumuseţe în viaţa nu am văzut( de fapt, de unde as vedea dacă nu am fost peste hotare niciodată, in afara de Rusia si Ucraina). Am trăit o adevărată poveste acolo si totul datorită unui omulet special. Nu pot explica sentimentele mele în cuvinte, dacă as povesti în fata, aţi vedea cît de emoţionată sunt. Las pozele sa vorbeasca pentru mine.
P.S( Dragă Alinuta , îţi multumesc din suflet pentru tot ce faci pentru mine, pentru aceasta posibilitate sa fiu măcar doua săptămîni  lînga tine, pentru ocazia de a vedea atîtea lucruri si locuri frumoase. Îţi multumesc pentru grija si pentru răbdare. Sa ştii,  sa fi fost în locul tău, as fi procedat la fel. Te iubesc foarte mult, tu ştii aceasta si mii dor enorm)




















Rochie ( New Look)
Incaltaminte ( Imperial )

4 comentarii: