miercuri, 31 iulie 2013

Welcome to Verona



Ieri aceasta vacanţă era un vis, astăzi, datorită unei persoane speciale este realitate. Este o vacanţă de poveste, este posibilitatea sa fiu alături de cei dragi, sa vizitez locuri atît de frumoase si interesante. Fiindcă am umblat cu gura căscată, uimită de frumuseţea acestui oraş, nu am reţinut denumirea locurilor pe care le-am vizitat. Este atît de frumos, o arhitectura veche însă atît de uimitoare. de fapt, nici nu găsesc cuvinte sa descriu sentimentele ce mă coplesesc acum si starea pe care am simţit-o plimbindu-ma pe aceste străzi pline de istorie. Oameni frumoşi, toţii atît de diferiţi, buni la suflet, primitori, magazine, cafenele, statui vii. Deşi  era o zi ploioasa, aceasta nu m-a speriat.  M-am plimbat simtind stropii de ploaie  fericita, savurind placerea acestei zi speciale. În curînd vin cu alte postari.
O zi reuşită!





Zice ca aduce noroc)))))

Balconul Julietei!









































4 comentarii: