sâmbătă, 9 martie 2013

Rainy

Fiindcă tot ce e frumos si bun nu durează mult, Primăvara iarăşi ne-a adus zile posomorîte si ploaie. Însă aceasta nu înseamnă ca trebuie sa ne deprimam si sa fim trişti. Deoarece  ţinuta mea este una nu prea colorata, am hotărît sa pun accentul pe pulover. Este de o culoare roz foarte fină, astfel completeaza foarte bine fusta de piele.Am purtat si un chipiu, pe care l-am găsit prin colţurile ascunse ale dulapului, un palton si o pereche de botine, care îmi plac foarte mult, însă le port foarte rar.
Va doresc un weekend plăcut !











Pulover ( second hand)
Colier (Second hand)  
Chipiu ( second hand)
                                                                 Inel ( H&M)
                                                                 Fusta ( second hand)
                                                                 Botine ( Zara)
                                                                 Palton ( second hand)
Poze ( Aghachi Efim)

2 comentarii: