miercuri, 20 februarie 2013

From Lilu with Love







Am avut  frumoasa ocazie sa fiu prezenta la tîrgul lui Lilu. A fost o atmosfera caldă, muzica , oameni frumoşi, veselie, glume si voie buna. Am fost întîmpinati cu o îmbrăţişare si un zimbet minunat. Am simţit de felul meu fluturi în stomac, fiindcă în ultimul timp cam am uitat sa fiu fericită, sa mă bucur de fiecare zi, fiindcă aşteptam si speram la ceva ce nu va fi. Acest tîrg mi-a trezit multe emoţii pozitive, multe idei si pofta de viata. De asemeni Lilu a premiat cu un colier special cea mai buna ţinută de la tîrg. Am fost surprinsă sa îl primesc eu, chiar nu m-am aşteptat, fiindcă niciodată nu cîştig nimic. Apropo zilele aceastea am sa postez si ceva cu colierul respectiv. Cît despre tinuta mea: nu am  poze in   intregime, însă e clară. Iniţial am pus pe mine o fusta, insa nu mă simţeam comod, de aceea am scos tot ce aveam in dulap si am imbracat ceea ce  ma descrie, ce mă face sa mă simt liber, cald si în pielea mea. O pereche de blugi si un pulover alb supradimensionat. Ca sa pun tinuta in evidenta, am purtat bijuterii colorate, care de fapt îmi aduc aminte de lanţul de la suzeta si un turban. Multumesc celor ce au fost alături, celor ce mă susţin si  mă încurajează sa îmi continui activitatea. O seara buna!!!






Pulover ( second hand)
Turban ( Second hand)
Bijuterie( Terranova)
Poze realizate de Diana Mocanu (http://www.facebook.com/diana.mocanu22) MERSI MULTTT

2 comentarii: