duminică, 13 mai 2012

Specially For you Princess❤


















In primul rind, as dori sa multumesc acestei persoane  pentru faptul ca am avut ocazia sa fiu prezenta la aniversarea celor 18 ani, pentru faptul ca a fost cea mai super  petrecere la care am fost in viata mea, pentru faptul ca ma simt mereu speciala linga ea, pentru faptul ca e alaturi, ma incurajeaza, ma sustine. Eu ma alatur la toate felicitarile, la toate cuvintele frumoase din acea seara, si cum am mai remarcat, iti doresc sa fii tu insuti,mereu, asa cum te stiu, visatoare,pozitiva, calma, ingenioasa. Iti doresc sa fii asa cum te stiu ,si sa nu te schimbi . Eu stiu ca ai sa ajungi acolo unde iti doresti, si ca fiecare scop pus in fata , v-a fi realizat. Iti multumesc pentru o seara de vis, pentru bucatele alese si pentru compania vesela. La multi multi anisori Anisoara.
P.S(sunt atitea poze hazlii mama))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu