miercuri, 8 februarie 2012

Introducere....!

Hmmm... as vrea sa incep cu un salut cald. Ma numesc Ana, sunt studenta, 19ani. Da, stiu suna banal, cred ca o multime de fete si baieti din toata lumea creeaza pagini unde isi exprima ideile, pun poze cu haine, moda, posteaza muzica s.a. Desi nu prea citesc bloguri, voi incerca sa creez si eu unul. Cu doi ani in urma nici nu ma interesa moda sau sa postez ceva personal pe retelele sociale, sa citeasca lumea, sa ma aprecieze sau sa ma critice. Sunt sigura ca voi face multe greseli gramaticale si nu numai, va rog sa ma intelegeti si sa ma corectati unde e nevoie. Daca vorbim despre  un blog care il citesc mereu este http://ana.ciorici.com/.Aceasta persoana emana sinceritate, zimbet. Este simpla si, dupa mine, pare o fire foarte dulce si cu o inima mare. Nu ma gindeam sa fac blogul chiar astazi,dar m-a inspirat http://www.liliaojovan.com/, cu tema"De ce mă îmbrac de la second??", ba chiar m-a uimit, fiindca chiar ideea de a crea blogul meu personal era despre second hand; sa arat lumii ca te poti imbraca frumos si de calitate chiar de acolo. Sper ca postarile ce vor urma va vor fi pe plac.Voi comenta despre articole ce ma impresioneaza, voi posta poze cu tinutele personale, cu familia mea, prietenii, cu tot ce-i frumos si ce ma intereseaza.Va urez o seara placuta si voi fi foarte bucuroasa daca veti citi blogul meu. Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu